No 'slide' images have been detected!
How To Add Images To Your Slider
  1. View your project in edit mode by clicking the edit button.
  2. Import or drag and drop an image into your editor.
  3. Double click the image and in the popup menu change the filename to something that starts with 'slide'.
  4. Add as many images as you want and make sure to also change the filenames to something that starts with 'slide' (e.g. slide-2.jpg, slide-3.jpg).

Apple Mac Repair

Ανεξάρτητο Service και Τεχνική Υποστήριξη για τα Apple Mac, 7 Ημέρες την Εβδομάδα 10:00-20:00





Microsoft Office

Microsoft: Νέο Outlook για υπολογιστές Mac και πληροφορίες για το επόμενο Office!




Η έκδοση της δημοφιλούς σουίτας εφαρμογών Office της Microsoft για υπολογιστές Mac δεν έχει μαζέψει και τις καλύτερες κριτικές, με την εταιρεία να ετοιμάζει μια πλήρως ανανεωμένη έκδοση, αρχής γενομένης από σήμερα.

Το γνωστό πρόγραμμα διαχείρισης e-mail, το Outlook το οποίο και αποτελεί σημαντικό μέρος της σουίτας, είναι το πρώτο που αναβαθμίζεται, με τη Microsoft να το διαθέτει αρχικά αποκλειστικά για τους συνδρομητές της υπηρεσίας Office 365.

Έτσι το Outlook για Mac φέρνει ένα εντελώς νέο σχεδιασμό ο οποίος θυμίζει αυτόν της έκδοσης για Windows, ενώ αναμένεται να έχει βελτιωμένες επιδόσεις και αξιοπιστία. Όσον αφορά το γραφικό περιβάλλον της εφαρμογής το οποίο μπορείτε να δείτε στην παρακάτω φωτογραφία, αυτό είναι πιο μοντέρνο με πιο ομαλή μετακίνηση μεταξύ των καρτελών που βρίσκονται στο Ribbon αλλά και καλύτερο scrolling.

Στο αναλυτικό μήνυμα της στο επίσημο blog του Office, η Microsoft δίνει πληροφορίες και για τις υπόλοιπες εφαρμογές που αποτελούν το Office για Mac και συγκεκριμένα το Word, Excel, PowerPoint και OneNote. Αρχικά η εταιρεία προετοιμάζει να κυκλοφορήσει μια δημόσια δοκιμαστική έκδοση αυτών των εκδόσεων το πρώτο εξάμηνο του 2015, με την τελική έκδοση να αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο. Όσοι είναι ενεργοί συνδρομητές της cloud υπηρεσίας Office 365 θα μπορούν να κατεβάσουν τις εφαρμογές χωρίς επιπλέον κόστος αν και θα υπάρχει δυνατότητα αγοράς με μια εφάπαξ τιμή.

http://blogs.office.com/2014/10/31/new-outlook-mac-available-office-365-customers/

Why I may never install Office for Mac again!




With Office for Mac in limbo and Apple continuing to spoil Pages for the rest of us, I took a risk installing OpenOffice on a newly configured Mac – and may never look back.

By David Braue

Old habits definitely do die hard, which is probably why I have dutifully pulled out the Microsoft Office for Mac (OfM) install disk every time I've reformatted or upgraded one of the many Macs I've set up and kept running over the years.

When recently setting up a new iMac with Mavericks and I couldn't locate that OfM install disk, however, an act of desperation turned into a new modus operandi after I realised that our open-source allies have made the world's most widely used office suite nearly irrelevant.

Microsoft Office may be rusted onto the corporate office worker's psyche, but many Mac users will find OpenOffice just as capable.

There has been a lot of movement in the office-suite market of late, what with Apple releasing Pages, Keynote and Numbers for free; Google Docs popular but still outage-prone; and Microsoft's Office 365 gaining momentum even as the company puts free versions of Office in the cloud to varying effect.

While cloud-based alternatives are getting better all the time, I'm a traditionalist who has used local productivity applications since the days of Wordstar. So, as you can imagine, when I set up a new computer I like to have a writing tool that works whether I'm online or not.

Previous versions of iWork had promise as an alternative, but I have a long-running feud with Apple over iWork for one simple reason: Apple refuses to give it the ability to simply load and save files in Word's .DOC format.

That's right: the only way to handle documents in Pages is by saving your working documents as .pages files – which are, inexplicably, often 10 or more times larger than their Word .DOC equivalent – and then exporting .DOC versions as and when you need them.

If you work with a lot of documents, the double-handling rapidly grates on you. I was hoping to standardise on Pages after hearing about Apple's move to make it free, but Apple is still insisting that we use its own file format to save documents.

Little wonder the business community has been increasingly abandoning Pages and iWork: in the real world – the business world outside Apple's closed-garden ecosystem –absolutely nobody uses the .pages format. Apple's determination to force it down our throats has made its latest iWork iteration less of an Office killer and something more resembling TextEdit on steroids.

At any rate, with Pages out of the question and Office nowhere to be found, I took a chance and revisited the open-source equivalent, OpenOffice, to see if it might allow me to maintain my workflow based on the frequent loading, editing and saving of .DOC files.

OpenOffice has been around for some time, but despite heroic efforts by its developers it has struggled to gain a massive following mainly because Microsoft Office is so broadly available. Business users know Office and have it available to them as a matter of course, while home users probably get it through student bundles or the like.

Mac users, however, have a different decision set. Despite its name, Office for Mac is a rather different productivity suite than Office for Windows – with a different interface and a different feature set. These differences are often significant: it was only with the latest version, for example, that the Mac version of Office was given Visual Basic for Applications (VBA) scripting capabilities after years of conspicuous absence.

Rumour has it that the next version of Office for Mac will bow early next year – prompting many to upgrade, no doubt, even as the memory of now-unsupported Office 2008 fades. But if you can't wait that long – or, like me, you find yourself without an OfM install disk – it's time to give OpenOffice another look.

I had tried it a few versions ago but found it woefully underfeatured as a replacement for OfM. But with its latest iteration (v4.0), OpenOffice is not only extremely quick and easy to use; thanks to ongoing improvements and the contribution of a large volume of code from IBM's Symphony, it's compatible and close enough to Office that you may not even notice you're in the new environment.

Certainly, for someone with very specific requirements – all I need to do is be able to edit documents, save and send .DOC files, and use tools like the highlighter and word counts – OpenOffice ticks all the boxes.

I have found it to be a simple-to-use, capable alternative to Word that costs nothing and offers more than enough features and flexibility that it probably does everything you need it to. It even has Pages' contextual sidebars.

If you have several Macs in the family, this may make OpenOffice not only curious but absolutely compelling because of its much lower cost.

Sure, I've made a few changes: for example, using Mac OS X's application-specific keystrokes I have set up a few keyboard shortcuts for functions like Format Paragraph (Shift-Command-M) and Word Count (if you don't know how to do this, go to System Preferences > Keyboard > Application Shortcuts, then click +, choose your application, enter the unique text of the menu item you want the keystroke to start, and then the keystroke you want to use).

Play around with it and you'll find that the latest OpenOffice gives you more than enough room to stretch your arms and get to work. The spreadsheet and presentation modules are so similar to Excel and PowerPoint – the Mac versions, at least – that you may never know you're not using the real thing.

This is not meant to be a primer on OpenOffice, as much as a reminder that it is still out there, and in its latest iteration it is better than ever.

That may be good news for its authors, since figures suggest that OpenOffice is not exactly burning up the charts; a recent Forrester survey suggested that only 6 percent of companies offer their employees an alternative to Microsoft Office.

As I mentioned earlier, favourable enterprise licensing terms mean most people don't have any need for OpenOffice; recent figures suggest 16 percent of businesses will upgrade to Office 2013 within a year and 20 percent more in the long term.

This is great news for Microsoft and Windows users. But if you're a Mac user who can't or won't buy OfM – or are just looking for an easier and faster productivity option – give it a try. You may find, like I did, that the days of installing massive, monolithic applications are simply over.

What do you think? Have you switched to OpenOffice? Did you try it and discover it was underpowered for your needs? Or am I already late to the party?


http://www.zdnet.com/why-i-may-never-install-office-for-mac-again-7000023520/

Κυκλοφόρησε το Microsoft Office για iPad!




Όπως αναμενόταν, η Microsoft έδωσε πριν λίγο τέλος στις φήμες για την παρουσία του Office στο iPad, παρουσιάζοντας σε ειδική εκδήλωση τη δημοφιλή σουίτα εφαρμογών για το πιο δημοφιλές tablet.

Το Office για iPad περιλαμβάνει το Word, Excel και PowerPoint αλλά όχι το Outlook. Και οι τρεις εκδόσεις είναι ειδικά βελτιστοποιημένες για χρήση με την αφή. Στην κορυφή τους διακρίνεται το γνωστό ribbon το οποίο ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες της εκάστοτε εφαρμογής, με εύκολη επιλογή της λειτουργίας που επιθυμείτε.

Σύμφωνα με τη Microsoft, τα έγγραφα που φορτώνει ο χρήστης σε οποιαδήποτε από τις τρεις εφαρμογές θα εμφανίζονται χωρίς προβλήματα μορφοποίησης, «όπως θα φαινόντουσαν αν τα βλέπατε στο PC ή το Mac». Στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι η συνεχής αποθήκευση στο One Drive των αλλαγών κατά την επεξεργασία του εγγράφου καθώς και η δυνατότητα επεξεργασίας των εγγραφών από πολλά άτομα ταυτόχρονα.

Όπως είδαμε στην παρουσίαση αλλά και στις παρακάτω εικόνες, το Office για iPad υποστηρίζει μια σειρά από λειτουργίες που έχουμε συναντήσει στις desktop εκδόσεις και είναι σημαντικά πιο "ενισχυμένο" από το Office Mobile των Windows Phone, iPhone και Android. Στα χαρακτηριστικά ξεχωρίζει η μεγάλη συλλογή διαγραμμάτων και η δυνατόττηα αλληλεπίδρασης με αυτά, μορφοποίηση κειμένου σε συνδυασμό με φωτογραφίες, ειδικό πληκτρολόγιο στο Excel το οποίο εμφανίζει διάφορα απαραίτητα σύμβολα για τα λογιστικά σας φύλλα κ.α.

Μέρος της πολιτικής της εταιρείας, "Cloud για όλους και οποιαδήποτε συσκευή", το Office για iPad είναι διαθέσιμο από σήμερα στο App Store δωρεάν για όσους θέλουν να εμφανίσουν έγγραφα Word, λογιστικά φύλλα Excel και παρουσιάσεις από το PowerPoint. Για τη δημιουργία και την επεξεργασία όμως αυτών των αρχείων ο χρήστης θα πρέπει να διαθέτει συνδρομή στο Office 365, με τη Microsoft να ετοιμάζει να διαθέσει ένα νέο πακέτο συνδρομής με την ονομασία Office 365 Personal.

Η Microsoft δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την παρουσία του Office σε άλλες πλατφόρμες όπως αυτή του Android αλλά ακόμη και του μοντέρνου περιβάλλοντος των Windows 8, αναφέροντας ότι σύντομα θα υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες. Για την ώρα η εταιρεία προσφέρει πλέον δωρεάν την έκδοση του Office για iPhone για προσωπική χρήση.


http://www.appstore.com/microsoftoffice

To Microsoft Office για iPad θα ανακοινωθεί στις 27 Μαρτίου!




Η προγραμματισμένη ομιλία του νέου CEO της Microsoft, Satya Nadella, στις 27 Μαρτίου, θα έχει ως κεντρικό σύνθημα τη «διαστάυρωση του cloud και του mobile computing» και απ' ότι φαίνεται ανάμεσα στις ανακοινώσεις θα περιλαμβάνεται και το Office για το iPad.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα ZDNet, το εσωτερικό χρονοδιάγραμμα της Microsoft αναφέρει ότι η πολυαναμενόμενη έκδοση για το iPad της δημοφιλούς σουίτας εφαρμογών, θα πρέπει να ανακοινωθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου και η συγκεκριμένη εκδήλωση είναι η καταλληλότερη στιγμή για να γίνει κάτι τέτοιο.

Το Office για iPad αναμένεται να περιλαμβάνει το Word, Excel, PowerPoint και OneNote, σε ειδικές βελτιστοποιημένες εκδόσεις για χρήση με την οθόνη αφής. Το πιθανότερο σενάριο αναφέρει ότι το Office για iPad θα είναι διαθέσιμο μέσω του App Store της Apple αλλά θα απαιτεί κάποια διαθέσιμη συνδρομή στην υπηρεσία Office 365, όπως το Office 365 Personal που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα.

Αν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν, το iPad θα είναι το πρώτο tablet που θα αποκτήσει την touch έκδοση του Office και η οποία θα προηγηθεί από την αντίστοιχη έκδοση που ετοιμάζει η Microsoft για το μοντέρνο περιβάλλον των Windows η αλλιώς το Metro UI. Πρόσφατες έρευνες φέρουν τη Microsoft να χάνει έως και 2.5 δισ. δολάρια το χρόνο από την απουσία των συγκεκριμένων εφαρμογών στο iPad το οποίο έχει συμπληρώσει ήδη 200 εκατομμύρια πωλήσεις στις διάφορες του εκδόσεις.

Χωρίς να υπάρχει κάποια σχετική ενημέρωση, λίγο μετά την κυκλοφορία του Office για iPad αναμένεται να κυκλοφορήσει η έκδοση για Android tablets ενώ μέσα στη χρονιά θα δούμε και μια ανανεωμένη έκδοση της σουίτας για υπολογιστές Mac.

Microsoft Office. Έρχεται για iPad μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους;




Πριν λίγο καιρό, ένας αναλυτής είχε πει πως η Microsoft χάνει δισεκατομμύρια ($2.5 δις πιο συγκεκριμένα) που δεν προσφέρει το Microsoft Office για το iPad. Όπως είναι η γνωστό η εταιρεία με έδρα το Redmond, έχει “κρατήσει” το Office για να δώσει ένα πλεονέκτημα στο Microsoft Surface έναντι του ανταγωνισμού, ωστόσο από ότι φαίνεται κάτι θα αλλάξει.

Σύμφωνα με αναφορές η Microsoft ετοιμάζει μία έκδοση του Office για το iPad που έχει την κωδική ονομασία Miramar και η οποία θα κυκλοφορήσει νωρίτερα από την touch-centric έκδοση του Office που έχει την κωδική ονομασία Gemini.

Όσο για τον τρόπο χρέωσης, η Microsoft σκέφτεται κάτι αντίστοιχο με την λογική που ακολούθησε όταν ανακοίνωσε την εφαρμογή Office στα iPhone και Android. Η εφαρμογή μπορεί να είναι δωρεάν αλλά θα απαιτεί συνδρομή στην υπηρεσία Office365 για να εκμεταλλευτεί κάποιος χρήστης ζωτικής σημασίας λειτουργίες, όπως η επεξεργασία κ.ά.

Κανονικά ήταν να κυκλοφορήσει το ερχόμενο Φθινόπωρο, ωστόσο άλλαξαν τα σχέδια σε “ASAP” (As soon as possible). Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα στους επόμενους μήνες –μέσα στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς λέγεται- να έχουμε εξελίξεις στο θέμα.

Microsoft patches critical vulnerability in Office 2011 for Mac!




Microsoft has issued an update to Office 2011 for OS X, which closes a critical vulnerability that may allow remote code execution from an attacker.

With this vulnerability a maliciously crafted Word document or e-mail message in Outlook (with Word configured as the e-mail reader) could give an attacker the execution rights as the current user, allowing them to arbitrarily run code on the affected system.

Microsoft's AutoUpdate tool is the most convenient way to apply the update.

While this update is a run-of-the-mill closure of identified vulnerabilities, be sure to keep your system fully updated. While there are undoubtedly other undocumented vulnerabilities in software, malware developers often use known and patched security holes in software, in hopes that they can hook someone who has not updated and secured their system.

Therefore, be sure to always keep your software fully updated.

In addition to security vulnerabilities, this update fixes an error with IMAP accounts in Outlook, where the flagged or starred state of messages is not properly retained.

The update is available through Microsoft's AutoUpdate utility as a 113MB download, but can also be downloaded from the Microsoft Download Center. After installing, the version of Office on your system should be 14.3.5.